
Mylące opakowanie
28 lipca 2009, 12:10Większość palaczy uważa, że papierosy są bezpieczniejsze dla zdrowia, gdy na opakowaniu pojawiają się słowa "srebrny" lub "gładki", a opakowanie jest jaśniejsze i widnieje na nim rysunek czy zdjęcie filtra (Journal of Public Health).

Jak melodia w nazwie marki
19 października 2010, 08:48Nazwy marek, w których wykorzystuje się powtarzalne dźwięki, np. coca-cola, wywołują pozytywne emocje, wpływając na decyzje dotyczące zakupu czy odwiedzania, dajmy na to, restauracji.

Konsument nie lubi zmian, czyli efekt Starbucksa
11 stycznia 2011, 18:18Silna, „wyrobiona" marka, w skład której wchodzi również logo, to jeden z największych atutów firm. Pomimo to nierzadkie są zmiany logo, nawet najbardziej znanych marek. Ich właściciele uważają, że takie odnowienie wyglądu to korzystna rzecz, ale czy tak jest rzeczywiście?

Czy Sony może produkować tostery?
15 września 2011, 11:59Pewne marki są silnie kojarzone z krajami bądź kulturami i stają się ich ikonami, dlatego konsumenci reagują bardziej pozytywnie na kolejne produkty, które pasują do ich oczekiwań. Psycholodzy z University of Minnesota podają przykład kiełbasek grillowych Budweisera i ekspresu cappuccino Sony. Pierwsze zapewne by się przyjęły, drugi – nie za bardzo…

Nokia chce sprzedać Vertu
30 kwietnia 2012, 10:34Nokia prowadzi zaawansowane rozmowy o sprzedaży Vertu - luksusowej marki najdroższych na świecie telefonów komórkowych

Opakowania mają zniechęcać Australijczyków do palenia
26 lipca 2012, 09:21Na mocy specjalnego aktu prawnego do grudnia br. wszystkie produkty tytoniowe mają być w Australii sprzedawane w gładkich - pozbawionych logo i innych elementów komunikacji marki - opakowaniach. Znajdować się na nich mają jedynie zdjęcia obrazujące skutki palenia oraz ostrzegawcze napisy.

Telefony Nokia coraz bliżej rynkowej premiery
16 sierpnia 2016, 11:29Pekka Rantala, były dyrektor Rovio, firmy produkującej Angry Birds, został prezesem ds. marketingu w firmie HMD Global Oy, która ma zamiar sprzedawać telefony komórkowe marki Nokia. W maju bieżącego roku Nokia i HMD podpisały umowę na wyłączność

Jak wybrać telefon dla siebie?
26 maja 2023, 11:09Dobrej jakości sprzęty elektroniczne są w stanie każdemu ułatwić funkcjonowanie w dzisiejszym świecie. Mowa tutaj nie tylko o telewizorach, odkurzaczach, sprzętach kuchennych a nawet lodówkach, zamrażarkach czy pralkach i suszarkach - mowa tutaj także o tak niewielkich sprzętach, jak telefony komórkowe. Jak jednak wybrać dla siebie telefon, aby jego funkcje były wystarczające ale jednocześnie aby nie przepłacić? Jakie marki telefonów warte są zainteresowania? I przede wszystkim gdzie można znaleźć telefony dla siebie w dobrej cenie?

Zagrożone ego skłania do płacenia kartą kredytową
6 maja 2011, 11:01Gdy samoocena jest zagrożona, np. po kiepskim wykonaniu zadania, ludzie częściej kupują towary luksusowe, płacąc za nie w dodatku kartami kredytowymi (Social Psychological and Personality Science).

Popcorn sabotuje efekt kinowej reklamy
15 października 2013, 13:04Jedzenie popcornu w kinie uodparnia nas na wpływ reklam. I nie chodzi tu o zwykłe rozproszenie. Zwykle gdy pojawia się nazwa produktu/marki, nasze usta i język automatycznie zaczynają ćwiczyć wymowę (zaczyna się trening bezgłośnej artykulacji), lecz wg zespołu z Uniwersytetu w Würzburgu, żucie przekąski zaburza ten proces.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 …